Handleiding en handigheden bij het gebruik van onze webshop

Wij hebben hard ons best gedaan om onze webshop gebruiksvriendelijk te maken voor iedereen. 
Om hier nog een extra handje bij te helpen, vindt u hieronder een aantal handigheden bij het gebruik van de webshop, en een aantal reminders met belangrijk zaken om op te letten bij het plaatsen van uw bestelling. 
 

 

Klant account aanmaken

Als u een bestelling wilt plaatsen, heeft u de mogelijkheid om een klant account aan te maken. Op deze manier hoeft u maar één keer de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om uw bestelling te verwerken. Het is niet noodzakelijk om een account aan te maken, maar hou er dan rekening mee dat u bij iedere bestelling uw gegevens opnieuw moet invullen. 

Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met uw gegevens, en gebruiken wij deze enkel om uw bestelling correct te verwerken.

 

U kunt uw account aanmaken op het moment dat u uw eerste bestelling plaatst.

Dit kan op twee manieren: 

 

1. Account aanmaken vóór het bestellen. 

 

  1. Navigeer naar de account pagina door te klikken op het icoontje met het 'poppetje' rechtsboven in uw scherm, naast het winkelmandje. Kies hier voor 'registreren'. Vul uw emailadres in, en druk op het blokje registeren. Uw account is nu aangemaakt. 
  2. Er is nu een bericht gestuurd naar het door gekozen mailadres. Hierin vindt u uw gebruikersnaam en een link om uw wachtwoord aan te maken. Deze gebruikersnaam en wachtwoord heeft u nodig om een volgende keer in te loggen in uw account. Op dit moment heeft u deze nog niet direct nodig.
  3. U bent nu aangekomen op uw account pagina. U kunt nu de gegevens in uw account invullen op uw account pagina. Klik op 'adressen' en 'accountgegevens' en vul hier de gegevens in, en druk op 'opslaan'.
  4. Als alle informatie is ingevuld en opgeslagen, is uw account klaar voor gebruik. U kunt nu uw bestelling gaan maken door producten te zoeken in de webshop en toe te voegen aan uw winkelwagen. 
  5. Als u dit nog niet heeft gedaan: vergeet niet uw wachtwoord aan te maken om de volgende keer weer in te kunnen loggen in uw account! 

 

 

2. Account aanmaken bij het plaatsen van uw bestelling.

 

  1. Plaats uw bestelling (zoals hieronder uitgelegd). 
  2. Ga naar winkelwagen, en plaats uw bestelling door onderaan de pagina te klikken op 'bestelling afronden'. 
  3. Vul uw gegevens in, en vink onderaan de optie aan 'account aanmaken'. Plaats uw bestelling. 
  4. Er is nu een bericht gestuurd naar het door gekozen mailadres. Hierin vindt u uw gebruikersnaam en een link om uw wachtwoord aan te maken. Deze gebruikersnaam en wachtwoord heeft u nodig om een volgende keer in te loggen in uw account.

Producten vinden en bestellen

Als u een bestelling wilt plaatsen, kunt u door u gewenste producten vinden door daar de pagina 'webshop' te navigeren. Hier vindt u ons gehele assortiment. 

 

Aan de linkerzijde van deze pagina ziet u een overzicht van alle categorieën binnen ons assortiment. Via deze kunt u zoeken binnen een bepaalde productgroep. 

U kunt ook gebruik maken van de zoekbalk boven aan de pagina (tevens boven aan de startpagina). Hier kunt u op specifieke productnamen zoeken. 

Als u het gewenste product gevonden hebt, kiest u het gewenste aantal stuks en klik vervolgens op het groene blokje 'winkelwagen' om het product toe te voegen aan u uw winkelwagen. 

 

 

Let op: vergeet niet bij het het bestellen van overpakte groenten, fruit en kaas het gewenste gewicht in gram in te vullen in het veld 'gewicht in gram'. 

 

De prijs van de producten die u per gewicht besteld, worden per kg weergegeven.

De uiteindelijke prijs die u betaald wordt berekend a.d.h.v. het uiteindelijke gewicht dat wordt geleverd.

Deze definitieve prijs vindt u op de factuur. 

 

 

Als u alle gewenste producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, navigeert u naar het icoontje van het winkelmandje rechtsboven in uw scherm. Klik op 'winkelwagen' om de inhoud van uw winkelwagen te bekijken en eventueel aan te passen, of klik op 'afrekenen' om de bestelling af te ronden. 

 

U kunt niet afrekenen in de webshop. Dit gebeurd altijd bij bezorging, aan de deur.

U kunt zowel met pin als contant afrekenen. 

 

 

Als u de bestelling plaatst, ontvangt u van ons twee e-mails:
1. U ontvangt direct de bevestiging van uw bestelling met een overzicht van de door uw bestelde producten.  
2. Deze ontvangt u enige tijd later, met de definitieve bezorg dag en het tijdsverenster waarbinnen de bestelling wordt bezorgd. 

Check altijd of u dit bericht heeft ontvangen, en of het door u gewenste bezorgmoment wordt vermeld.

Zo niet, neem dan contact met ons op. 

Aanbiedingen

Onze wekelijkse aanbiedingen vindt u in de folder (digitaal in te zien via ons vaste blog 'aanbiedingen van deze week') en de actieprijzen door de hele webshop heen bij de betreffende producten die in de aanbieding zijn. 

Hou hierbij altijd de volgende zaken in gedachten: 

Let op:

-> Niet alle aanbiedingen uit de folder zijn bij ons verkrijgbaar.

-> De aanbiedingen zoals weergegeven op de webshop zijn de geldende aanbiedingen.

-> Voor bezorging geldt: actieprijzen worden berekend die geldig zijn op het moment van bestellen, niet op het moment van bezorging! 

-> Producten of actieprijzen die wél in de folder staan, maar niet in de webshop, zijn niet verkrijgbaar of geldig.

Bestel- en bezorgmomenten

Check vóór het bestellen onze bezorginformatie (klik op de link 'bezorg informatie' geheel rechtsboven in uw scherm). 

Hier vindt u alle huidige bezorgroutes. Check aan de hand van uw postcode binnen welke bezorgroute uw adres valt. Vervolgens kunt u zien op welke dag, en binnen welk tijdsvenster er wordt bezorgd. 

Let op: voor iedere bezorgroute geldt een uiterlijk bestelmoment. Zorg ervoor dat uw bestelling voor de betreffende route is geplaatst vóór het uiterlijk bestelmoment. Plaatst u een bestelling ná dit moment, dan wordt uw bestelling in principe doorgezet naar de volgende week.  

U kunt tijdens het plaatsen van de bestelling dus niet zelf een specifieke bezorg dag kiezen. Check dus eerst de bezorginformatie. 

Als u de bestelling plaatst, ontvangt u van ons twee e-mails:
1. U ontvangt direct de bevestiging van uw bestelling met een overzicht van de door uw bestelde producten.  
2. Deze ontvangt u enige tijd later, met de definitieve bezorg dag en het tijdsverenster waarbinnen de bestelling wordt bezorgd. 

 

Gewicht invullen bij onverpakte groenten, fruit en kaas

Bij het bestellen van onverpakte groenten, fruit en kaas kunt u in het veld 'gewicht in gram' invullen hoe veel u van dit product wilt bestellen. 
-> Deze producten herkent u doordat er geen specifiek gewicht in gram bij staat waarin het is voorverpakt.
-> Als u twijfelt, vul dan voor de zekerheid altijd het veld 'gewicht in gram' in. 
-> Als u een onverpakt product besteld maar geen gewicht invult, leveren wij altijd 1kg van dit product. (Wij doen ons best om in het geval van onduidelijkheid contact met u op te nemen, om dit te voorkomen. 
-> De prijzen van de producten die u per gewicht besteld, worden per kg weergegeven. De uiteindelijke prijs die u betaald wordt berekend a.d.h.v. het uiteindelijke gewicht dat wordt geleverd. Deze definitieve prijs vindt u op de factuur. 

Afrekenen en betalen

U kunt niet afrekenen in de webshop. 
U kunt betalen bij bezorging, aan de deur.
Dit kan zowel contant als met pin. 
Bent u niet thuis om af te rekenen?

In overleg kunnen we de boodschappen neerzetten (in overleg wordt bepaald waar omtrent uw adres), en kunt u de factuur overmaken

 

-> Let op: De prijs van de producten die u per gewicht besteld, worden per kg weergegeven. De uiteindelijke prijs die u betaald wordt berekend a.d.h.v. het uiteindelijke gewicht dat wordt geleverd. Deze definitieve prijs vindt u op de factuur. 
De uiteindelijke prijs op de factuur, kan zodoende afwijken van de totaalprijs die wordt weergegeven in de webshop als u de bestelling plaatst!
 
Met vriendelijke groet,
Het Vlierstee Team
Tags: